Cvećara “Florela” će uvažiti reklamacije na isporučeni cvetni aranžman samo ukoliko su dojavljene u roku od 1 sata nakon izvršene dostave. Reklamacija će se uvažiti u slučajevima kada cvećara nije ispoštovala dogovorene detalje narudžbine ili ako je isporuka izvršena pogrešnoj osobi ili na pogrešnu adresu. Cvećara se obavezuje da eventualne navedene propuste ispravi u najkraćem mogućem roku. Zbog potencijalne zloupotrebe, otkazivanje porudžbine nakon izvršenja nije moguće.
Politika privatnosti
U ime online prodavnice cvecaraflorela.com, obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima, neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci potrebni za obavljanje posla. Svi zaposleni i poslovni partneri online prodavnice cvecaraflorela.com odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom TLS v1.2 protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.